Set houdt het spannend. Echte vrouw . Zo hoort het.
Ga op je gevoel af Kat voor wat betreft het herkennen van hints die ze je geeft. Alleen is het voor haar de eerste keer, dus wellicht dat ze zelf ook echt niet weet wat haar overkomt.
Heel spannend. Ik ben zo benieuwd naar dit kleintje. Ik heb het idee dat Set een echte moederkloek zal zijn.
Iedereen is echt zo optimistisch en ik heb echt zoiets van beeuh het duurt vast nog een week Ik vind haar vandaag wel weer een beetje hangerig moet ik zeggen. Lusteloos.
Djoena
Geplaatst: 04-08-14 13:06
set_elkol schreef:
Iedereen is echt zo optimistisch en ik heb echt zoiets van beeuh het duurt vast nog een week Ik vind haar vandaag wel weer een beetje hangerig moet ik zeggen. Lusteloos.
Ze is energie aan het besparen voor de bevalling
raven
Geplaatst: 04-08-14 13:54
ik ga ook de set beeb volgen
Nayomie
Geplaatst: 04-08-14 13:58
Ze houdt je gewoon voor het lapje hoor, Katja, want als jij even niet kijkt....
Uier zegt bij een eerste veulen niet heel veel idd. Bij die 2 van mij kwam er niet eens veel uier, bij 1 merrie een drupje hars, en diezelfde nacht is het geboren. Andere merrie weet ik eigenlijk niet meer, volgens mij niet eens een harsdruppel. Pas na de bevalling hadden ze een flinke uier.
Set_Elkol
Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-14 17:30
Ik vertrouw het niet 100%, Blue staat steeds een eind verderop op de wei te grazen en Set staat alleen in de schuilstal. Toen ik in de wei ging zitten douwde ze haar kont al draaiend en moeilijk doen bijna in m'n gezicht, vulva stond ook lichtjes open. Verder geen rol-of schraapneigingen of liggen maar wel het opvallende apart staan van elkaar.
Ja ben er druk mee, was net in slaap gevallen op de grond van de paardenwei op het losse hooi Naast de schuilstal bij Set. Ik heb afgelopen jaar twee dagen in de week nachtstage gehad en het talent ontwikkeld op elk tijdstip en elke locatie te kunnen slapen. zo heb ik afgelopen zomer al eerder een dutje gedaan in de hooiruif Maar loop nu inderdaad wel even wat vaker naar haar toe!