Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kasi schreef:Kom op ,Isis, in Duitsland is het vandaag niet boven de -2 graden gekomen! Met Ijzel,dat gunnen we jullie niet, maar wel de kou! De beeb kan komen! We sturen een beetje kou voor jou en je baby
Floresta schreef:kasi schreef:Kom op ,Isis, in Duitsland is het vandaag niet boven de -2 graden gekomen! Met Ijzel,dat gunnen we jullie niet, maar wel de kou! De beeb kan komen! We sturen een beetje kou voor jou en je baby
Goed dat ik het weetik moet volgend weekend naar duitsland, dus dan mag ik mijn sjaal, handschoenen en laarzen wel meenemen
MarijeR schreef:Vanmorgen was de DA hier om te enten en ze heeft Cookie van buitenaf gescand.
Een klein merrietje, dik haar erop, 1e veulen dus nog geen hangbuik en de vraag, drachtig of vet?
Die is dus duidelijk drachtig en volgens de DA ook een stuk verder dan gedacht. Ze stond als laatste op mijn lijstje voor 5 april en schuift nu naar de 1e plek en zou als ze idd van de 1e dekking drachtig is al 19 januari uitgerekend zijn.
Zou ook verklaren waarom ze al uier krijgt
Vanaf 30 december zou het dus al kunnen komen, dan zit ze op de 300 dagen.
Ik ga maar eens wat schuiven met de merries en Cookie in een stal met camera zetten