Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bambolina schreef:[naam] schreef:Ik weet niet of de vraag al gesteld is, maar wat vind het stamboek van deze combinatie?
Nee die vraag was nog niet gesteld, hoe kom je daar zo bij?
nienke555 schreef:Het is zo'n rare smiley, omdat er een hele discussie over is geweest. Als je (nog niet eens) de heft van het topic had doorgelezen, had je begrepen dat dit een hele domme vraag was. Maar geeft verder niets hoor, ik stel ook wel eens domme vragen die al 10 keer beantwoord zijn!
vonneke schreef:nienke555 schreef:Het is zo'n rare smiley, omdat er een hele discussie over is geweest. Als je (nog niet eens) de heft van het topic had doorgelezen, had je begrepen dat dit een hele domme vraag was. Maar geeft verder niets hoor, ik stel ook wel eens domme vragen die al 10 keer beantwoord zijn!
Het een domme vraag noemen zegt meer over jou dan over mij...
Maar leven en laten leven.
Femke_L schreef:vonneke schreef:
Het een domme vraag noemen zegt meer over jou dan over mij...
Maar leven en laten leven.
Precies, domme vragen bestaan niet is mij altijd geleerd... En mensen die zeggen van wel, tja... Die zijn misschien zo slim niet...
MarlindeRooz schreef:Femke_L schreef:Precies, domme vragen bestaan niet is mij altijd geleerd... En mensen die zeggen van wel, tja... Die zijn misschien zo slim niet...
Weetje wat er bij mij op de muur staat (in het engels dan)
"domme vragen bestaan niet,
domme mensen wel"
@TS. Mooie foto's zeg! Zelfs als beertje is paps knap!