Allemaal bedankt voor de felicitaties!
Hij heeft vanmiddag een paar uurtjes buiten gestaan en we hadden zelfs nog even zon

Hij is wel echt heel knap
 (al zeg ik het zelf
 (al zeg ik het zelf  )
 )Mijn Photoshop heeft kuren, dus even snel met een ander programma wat gecropt, later nog maar een keer goed doen qua bewerking.

Geplaatst
               Geplaatst 

Hij liep heel braaf achter zijn moeder aan, totdat ik hem het laatste stukje wilde pakken en hij de andere kant op liep. Toen zag hij ineens 2 witte dames, waar hij in een parmantig drafje al hinnikend op af ging
 Hij liep heel braaf achter zijn moeder aan, totdat ik hem het laatste stukje wilde pakken en hij de andere kant op liep. Toen zag hij ineens 2 witte dames, waar hij in een parmantig drafje al hinnikend op af ging  Tot paniek van zijn moeder, en blijdschap van de andere dames (die willen hem maar al te graag overnemen
 Tot paniek van zijn moeder, en blijdschap van de andere dames (die willen hem maar al te graag overnemen  ). Uiteindelijk kon ik hem gelukkig pakken en wilde moeders alleen nog maar langs de verste draad terug naar de stal. En de kleine man was flink onder de indruk van wat er zojuist gebeurt was
 ). Uiteindelijk kon ik hem gelukkig pakken en wilde moeders alleen nog maar langs de verste draad terug naar de stal. En de kleine man was flink onder de indruk van wat er zojuist gebeurt was