06 juni- hengst - bruin - Libra76 13 juni - merrie - - Kally 15 Juni - hengst - donkere vos / bruin ( zelf hoop ik op veel wit, maar zal denk niet ) - Kimwilliam 15 juni - merrie - vos met een bles - _Pegasus 18 juni - hengst - bruin met 4 wiite voetjes - DiNero
gisteren de birth alarm singel om gedaan en een staart bandage. helaas lag vanmorgen al zag ik de staartbandage op de grond, ik vermoed door het schuren....
kling wordt echt stuk zachter, veel langer en minder rimpels en lijkt ook wat naar voren te komen. uier blijft nu redelijk gelijk oen loopt ook niet terug met wat er nu inzit. zal straks foto's toevoegen van dr uier
vannacht een rustige nacht, leek eerst anders maar ze begon toch aan dr hooi en stond daarna weer zoals altijd volgens haar patroon ..
ik wordt wel met het uur nieuwsgierig naar de kleine! wat denken jullie, ik heb zaterdag op stal een kür die ik rij voor mn oma, ik zie het haar echt doen dat ze dan denk ja dit is het moment om die kleine eruit te gooien!
06 juni- hengst - bruin - Libra76 13 juni - merrie - - Kally 15 Juni - hengst - donkere vos / bruin ( zelf hoop ik op veel wit, maar zal denk niet ) - Kimwilliam 15 juni - merrie - vos met een bles - _Pegasus 18 juni - hengst - bruin met 4 wiite voetjes - DiNero
de eerste gok kan al weer een streep door, en van het weekend maakte ze het wel heel even spannend net voordat ik een kür moest rijden voor mijn oma. ze was wat onrustig en teste de ph en deze was tussen de 5,5 en 6 in leek het. uier was alleen nog niet vol vol.
gisteren heeft ze toch weer even een sprintje getrokken toen ik haar controleerde in de avond op stal. ph blijft zo laag en uier was weer wat erbij.
dit was ze van het weekend:
dit was dr uier gisteren, na buiten te zijn geweest:
*iemand een idee hoe ik strepen door tekst kan krijgen? geen idee hoe dat moet namelijk
gokjes:
13 juni - merrie - - Kally 15 Juni - hengst - donkere vos / bruin ( zelf hoop ik op veel wit, maar zal denk niet ) - Kimwilliam 15 juni - merrie - vos met een bles - _Pegasus 18 juni - hengst - bruin met 4 wiite voetjes - DiNero
momenteel is ze even onrustig, rondjes lopen, kijken naar dr buik, trappen naar dr buik, gapen, schrapen, schuren ..... soms ineens een gespannen bovenlijn trekken .....
Wat een geweldige kans heb je gekregen! Hopelijk hoef je niet te lang meer te wachten.
Marigold
Geplaatst: 12-06-24 22:34
Oo spannend topic! Helemaal gelezen zojuist. Wat een leuk verhaal zeg en stiekem hoop ik dat ze ook na het afspenen bij jullie mag blijven. Het oogt en klinkt allemaal zo ontspannen en vriendelijk bij jullie op stal. Supermooie paarden beide vaderdier en de merrie, ik hoop op een superleuk veulen en wens je veel succes met het waken de komende tijd!
Naam: U ziet het (eindelijk) vond ik wel heel erg lollig!!
(roepnaam Uzie of Ziepje )
Ik heb in het dikkebuikentopic 2024 gister mijn namen al gedeeld.
sorry voor mijn late update maar ik zit op een roze wolk
in de ochtend van 13-06 is geboren om 04.24 ons merrie veulentje! De merrie heeft alles op eigen kracht gedaan en het is een bevalling uit het boekje!
ik schrok wakker om 04.15 en keek op de camera en zag haar liggen maar kon het niet zien, andere camera bleef maar laden ( zat me moeder op te kijken, maar was ook in slaap gevallen ) terug naar de andere camera en die naar beneden gegooit.... en daar lag het nog in een dicht vlies en heel bewegelijk !!! snel nadenken en handelen want ik woon op 5 min van stal maar een dicht vlies dan zou ze stikken. staleigenaren gebeld en die riep gelijk ik ga al!! toen ze bij de box aankwamen was net het neusje uit het vlies en was mevrouw druk aan het hinniken naar dr moeder.
moeder en kind maken het super en het is een pittige tante! ze heeft 2 witte achterbeentjes en een leuke tekening op het hoofd.
graag stel ik jullie voor aan mn knappe paardenkind: U Never Know