Ik heb geen nieuwe foto's van vandaag. Heb ze gewoon wat gepoest en wat met haar gespeeld. Zo dat ze toch haar beweging heeft gehad. Ze vond het wel geweldig. En gaf duidelijk aan wat ze wel wilde doen. Dus daar wat op ingespeeld. Wat vrijheidsdressuur daar word ze de afgelopen dagen toch heel enthousiast van. Ze weet niet echt van ophouden. Dus ben beetje aan het zoek met wat ik haar nog kan bezig houden. Want ik merk echt dat ze mentaal wat moet gestimuleerd worden. Van niets doen word ze toch wel wat 'gek'. Ik dacht om donderdag toch even weer eens haar op te zadelen en een stap toertjes te gaan doen. Dat ze toch weer even iets anders ziet en met wat anders bezig is. Maar aan de andere kant wil ik haar dit dan ook weer niet aandoen. Want het is al lastig genoeg met die dikke buik. Ik zie wel hoe ze donderdag is.
Maar goed ik heb wel nog deze twee uierfoto's van gisteren voor jullie. Voor en na het bewegen. Ze zijn wel wat vuil door de modder in de paddock.

trouwen voor de gene die een gokje willen wagen. Doe maar hoor dan zet ik jullie bij de lijst. Datum kleur en geslacht. Kleur kan enkel Zwart bont zijn of Zwarte pintaloosa

AnsoDM: 3 april/ zwarte Pintaloosa/ Merrie