Siersma schreef:Ze doet er wel lang over hoor! Dit moet wel een prachtig veulen worden hihi
Haha dat hopen we dan maar. Misschien gaat ze voor dezelfde datum als vorig jaar

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Siersma schreef:Ze doet er wel lang over hoor! Dit moet wel een prachtig veulen worden hihi
imani_abby schreef:Spannend, ik kom hopelijk net op tijd mee volgen
Jolliej schreef:Och als je die pop zo ziet is het echt een gestrande walvis.
imani_abby schreef:Wanneer had ze vorig jaar haar veulen? Haar uier kan precies nog wat voller, of had ze vorig jaar ook zo'n uier? Fijn dat ze buiten kan staan met haar vriendjes
jolandje schreef:ze laat je wel lang in spanning zitten hoor
jolandje schreef:fijn dat DA geweest is, geeft wat rust he, duurt ook best lang hoor, en ja eowyn ademt ook zwaarder dan normaal, eind dracht en het warme weer zullen daar mee te maken hebben denk ik
Orange schreef:Iedere merrie is natuurlijk anders maar bij mij was ze ook de laatste weken wat heftiger aan het ademen. Als ik haar van stal naar weide bracht en andersom. Ging ze echt stilstaan om op adem te komen. Nu is het veulen er en het is meteen over.
jolandje schreef:nee, normaal ademt ze niet zwaar, ik denk dat het echt warm en dracht is, zal na de geboorte wel weer beter gaan