Ik volg ook mee
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar die krijgen straks als ik thuis kom
mevrouwtjes ongeduld

marley93 schreef:Ach, wat jammer dat je een ander huisje voor Cooks moet zoeken. Hoe komt dat zo als ik vragen mag?
En wat lief die knuffelfoto's met Zwartje
dat speelt ook zeker mee, ik ga voor de volgende dekking van Ananas sperma uit engeland laten komen
na de brexit is dat gewoon niet leuk meer maar er zijn amper leuke hengsten te vinden die ki doen en als ik er een gevonden heb ofzo, verzenden ze niet naar het buitenland.. had er een in Duitsland gevonden maar zn beenstand bevalt me niet
alles was al bijna klaar met een hengst uit Frankrijk maar zij was vergeten te vertellen dat ze dit jaar nog geen bevroren doet, dat dat voor volgend jaar is dus moest als een malle opzoek naar wat anders.
dat hou ik voor nu nog even voor mezelf tot ik alles zeker weet
Dan smelt je toch. 

zolang hoeft ze niet meer

die groeit echt als kool en iets gelijker groeien had best gemogen
gok dat ze echt een reus gaat worden, in januari was ze 165

herr_balou schreef:Stille volger hier, ook van het Placentitis topic. Ik wil je niet extra bezorgd maken maar daar blijkt dat er sprake kan zijn van placentitis zonder dat er sprake is van koorts of ontstekingwaardes is het bloed. Heb je dat topic al gezien en gelezen?