Vreselijk dat ze er beide niet meer zijn.
Wel superleuk dat je er weer bent en je schrijft nog net zo leuk als vroeger

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
truus1957 schreef:Een hardlopende skippybal, nog nooit gezien![]()
Wel jammer dat je je bed uit moet. Is het niet net als met een baby? Die krijg je toch ook samen? En 12 uur en 5 uur wakker lijkt me toch niet onoverkomelijk? Maar goed het is niet anders. Succes, hopelijk duurt het niet te lang meer.
SANEX schreef:truus1957 schreef:Een hardlopende skippybal, nog nooit gezien![]()
Wel jammer dat je je bed uit moet. Is het niet net als met een baby? Die krijg je toch ook samen? En 12 uur en 5 uur wakker lijkt me toch niet onoverkomelijk? Maar goed het is niet anders. Succes, hopelijk duurt het niet te lang meer.
Die vlieger gaat bij ons niet op, de pony's zijn echt mijn hobby, mijn man heeft er helemaal niks mee. Dus we krijgen geen veulen 'samen'Hij vindt het prima dat ik ze heb, maar doet er verder niks mee en heeft er ook totaal geen verstand van. Hij heeft me er niet uit geschopt hoor, maar ik merkte aan hem dat hij er niet echt heel gelukkig van wordt om meerdere nachten achter elkaar gestoord te worden in zijn slaap. Hij heeft z'n kop nodig bij zijn werk en moet vaak ver rijden omdat hij op verschillende kantoren door NL werkt, dus heeft z'n slaap wel nodig. Dus ik ben uit eigen beweging dan toch maar op de bank gaan liggen. Maakt mij niet uit hoor, ik slaap er zelf niet anders van