Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ik heb Google even geraadpleegd en gekeken waar ik op moet letten. Ik heb het idee dat ze ook ‘appaloosa ogen’ heeft. Gestreepte hoefjes en in verhouding een dun staartje als je kijkt naar hoe volle Fells ter wereld komen haha
Ze is ook echt diep zwart, meestal zijn zwarte Fells meer grijs zwart net geboren. Maar we zullen het toch gewoon af moeten wachten

Maar zo'n leuke toverbal is toch wel net extra leuk.
En mooi chique poppetje haha! En kan stiekem toch wel mooi showen!
Gelijk de betere camera tevoorschijn getoverd. En daar zijn toch wel een paar leuke plaatjes uit gekomen. Ja, we zijn verliefd!

en mamma kan inderdaad heel best lopen
Was vanochtend wel iets onrustig en ze schuurt veel, maar haar uier is nog niet klaar
We zien wel heel klein beetje vooruitgang, dus wie weet. De vorige keer maakte ze ineens vaart, dus eens zien wat ze deze keer doet. 
Zodra er een match is, zal ik het laten weten.
Toen er niks kwam, ging Raya stampvoetend en bokkend door de paddock
Zal snel nieuwe fotos maken! 
Wat leuk dezelfde naam, wij hebben de naam uit de nieuwste Disney film, vonden het wel passend een driest prinsesje haha
Het klopte dat het stamboek een maximale hoogte hanteert. Dit is 142,2 cm. Dus daar zit ze ruim overheen
Ze is wel register merrie, dan kan je nog wel iets natuurlijk, maar echt stamboek wordt ze toch niet helaas.
uier is ook al meer aan het vullen, dus we houden haar scherp in de gaten! Misschien vannacht?