Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ruitje schreef:Oh leuk! Volg je al op Insta maar ga ik hier ook doen!

Balou_lover schreef:Haha jou veulen heeft ook een voorkeurs kant

Verder zijn we afgelopen week in de weer geweest met de camera bij de stallen. Die hangt nu zo dat er 2 stallen in beeld zijn. Wel zo fijn als Finnea samen met één van de andere merries vanaf half april 's nachts op stal komt
Ik vind ze super!
Ik ben al uierfoto's aan het maken maar daar is (gelukkig) nog niets op te zien. Daar heeft ze ook nog even de tijd voor 

Balou_lover schreef:Ze ziet er echt zo goed uit
Maar verder zit ze idd heel goed in haar vel!Temeraire schreef:Leuk hoor, ik ga ook volgen
Ze ziet er goed uit! En wat een mooie nette boog heeft zeMocht je daar nog tips voor hebben
![]()
Dat bruine halster staat ook mooi! En je fotoshoot was eigenlijk best goed gelukt
manen knippen is een hobby haha. Met veel oefenen, veel geduld hebben en een goede scherpe schaar kom je een eind! Finnea heeft ook wel erg fijne manen hoor, weet dat niet iedere Fjord die heeft
stom is dat)
Haar moeder werd wel schraal met een veulen aan de voet, hopelijk kan ik dat bij Finnea voorkomen. Straks iig lekker het gras op, dat zal haar ook goed doen.
Zou het veulen ook zo knap worden?