Cynthia82 schreef:Lekker pensie krijgt ze al

Ik ben zo benieuwd naar Liberty, maar soms zie je ook wat je wil zien natuurlijk. Maar ik hoop het nog steeds voor je!
Ja he
Vraag me af vanaf wanneer je het veulen zou kunnen gaan voelen. Als ze staat te eten, lijkt haar buik veel actiever dan normaal.
Ze plast ook steeds vaker en kleinere beetjes, ook eet ze rustiger en minder hooi... Ze krijgen binnen en buiten onbeperkt hoge kwaliteit hooi, maar ze eet duidelijk minder. De andere eet sowieso al een stuk minder hooi. Maar goed, goed in de gaten houden en anders maar bij voeren.
Ze krijgt nog niet zo heel veel, 2x 250 gram brok (slow release energy en gemiddeld hoge eiwit) en 2x 250 gram proteïne muesli.
Iemand vroeg of ik wat haver wilde, dacht dat lusten ze wel graag, dus af en toe wat haver geven als extraatje zullen ze vast wel waarderen. Krijg ik een bak met 150kg haver.

Dit vind Odie er van:

Geef verdorie die bak hier!
Dus nu krijgen ze maar elke dag een schepje van 300 gram haver erbij. Kunnen we wel even mee vooruit hahaha.
Je gaat zeker zien wat je wil zien (en ja zou heel graag willen dat ze ook drachtig is, niet voor niets laten insemineren haha).
Moet wel eerlijk zeggen dat het mij in eerste instantie niet opviel eigenlijk. Mijn buren zeiden dat Odie al een mooie buik kreeg en Libs dus ook, of ik wel zeker wist dat daar geen baby in zat.
Toen foto's terug gaan zoeken en inderdaad heeft ze wel een rondere buik dan normaal. Maar nu is ze 6 jaar en dus de meeste groei is nu wel voorbij, dus dat ze dan energie die ze binnen krijgt omzet in een dikke pens in plaats van groeien, is zeker mogelijk.
Ze werken op dit moment ook niet zo veel, dus dat helpt vast ook niet. Maar ze krijgt ook niet zo heel erg veel te eten, onbeperkt hooi binnen en buiten, verder alleen 2x per dag 250 gram brok. En dan nu haver.
Selente schreef:Ik ben ook heeeel benieuwd! Hoe ver zou ze anders nu moeten zijn? Zit op mn telefoon, dus minder makkelijk om terug te lezen als het al gezegd is haha
Ongeveer 115 dagen.
Ben ook heel benieuwd, maar wil mezelf ook nog niet te blij maken. Haha