Ooh nog steeds niets Ik geniet al bijna 2 weken van mijn veulen
absque_dubio
Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-20 12:32
Geluksvogel Wij zitten natuurlijk ‘pas’ op 323 en 322 dagen. Al vind ik dat mijn geduld wel genoeg op de proef is gesteld en ik nu wel een veulen verdiend heb.
Hahaha ik hoop dat de dames snel twee dametjes afleveren Spannend!!
Saaams
Geplaatst: 05-06-20 10:28
Leuk topic! Ik volg natuurlijk live mee Ik gok een vos merrie voor Passie en een palomino hengst voor Pret.
Ik gok dat Passie zondagavond aan het werk gaat en Pret dinsdagnacht.
absque_dubio
Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-20 10:34
Sam, live is natuurlijk nog veel leuker. Op de foto's is het zo lastig te zien hoe dik ze daadwerkelijk zijn. Ik hoop echt echt uiterlijk dinsdag, maar liever eerder. Mijn geduld is op . En ik ben enorm toe aan een normale nacht slapen. Ik ben ook zo blij dat het morgen weekend is. Heerlijk overdag bijslapen.
salatiga1995 : Passion een Valk merrie / Pretty een Palomino merrie _yvonne : Passion een Valk hengst / Pretty een Palomino merrie EdkingEnzo : Passion een Valk merrie / Pretty een Palomino merrie Lillz : Passion een Vos merrie / Pretty een Valk hengst Fennee : 1 merrieveulen Joman : Passion een Valk hengst / Pretty een Valk merrie Darley : Passion een Palomino hengst / Pretty een Valk merrie xSannee : Passion een Valk hengst / Pretty een Cremello merrie JesdaJinn : Passion een Palomino merrie / Pretty een Palomino merrie Snorlex : Passion een Vos merrie / Pretty een Palomino hengst courtjuh : Passion een Bruine merrie / Pretty een Cremello hengst Saaams : Passion een Vos merrie / Pretty een Palomino hengst