Jeetje in lees zomaar je topic, omdat ie omhoog kwam. Dus ik lees over namen, vos kleur, leuk staartje en dan ineens dit!! En je laatste bericht is al helemaal niet goed! Wat ontzettend heftig! Heel veel sterkte
Vind het zo erg.. heb er geen woorden voor..heel veel sterkte
xsiroccox
Geplaatst: 18-05-20 13:01
Chasey schreef:
Jeetje in lees zomaar je topic, omdat ie omhoog kwam. Dus ik lees over namen, vos kleur, leuk staartje en dan ineens dit!! En je laatste bericht is al helemaal niet goed! Wat ontzettend heftig! Heel veel sterkte
We hebben overlegd met de dierenartsen en er zijn complicaties opgetreden. Door de hoeveelheid urine die in de buikholte aanwezig was, zijn er organen aan het verkleven en ontsteken. Een tweede operatie dringt zich op. We hebben besloten dit toch maar te doen, gezien we nu toch al in het traject zitten. Deze namiddag wordt ons hummeltje dus voor de tweede keer geopereerd. De oorzaak van de scheur in de blaas is blijkbaar een trauma van bij de geboorte. Bij geboorte was de nageboorte helemaal rond zijn buik gewikkeld, waardoor er een grote druk op zijn buik is gekomen, die dit dus zou veroorzaakt hebben.
Sicayes
Geplaatst: 18-05-20 14:12
Agoss die arme kleine.. ik duim zo, zo hard voor jullie dat deze tweede operatie slaagt en hij er weer bovenop komt.
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 18-05-20 14:23
Nogmaals heel veel sterkte met het hummeltje. We gaan gewoon verder met duimen op een goede afloop.