Ik kijk ook sinds gisteren. Ik lijd aan flinke slapeloosheid dus tijd genoeg 's nachts
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

niet dat momenteel minder schuldig voel hoor want knaagt wel beetje aan me.. ik kan wel zeggen thuis slaap ik meer en beter als nu
beeb slaapt door van 00:00 tot 6:30 en mijn bedje is warm, afgelopen nacht met -3 was echt niet een pretje.. ik had eigenlijk gehoopt dat ze mooi al was gekomen zodat in mijn eigen bedje kon maarja Lilly denkt ineens anders over..
maar ik heb liever inderdaad geen dood veulen of merrie omdat ik zonodig graag thuis in bed lag te slapen en voor op stal ben 25 min verder ben en Lilly zo om kan schakelen van rust naar schrapen naar neer ploffen op de grond en veulen is daar kan gaan in 5 minuten
ik blijf volgen! tijger22 schreef:Ik blijf kijken want het lijkt alsof er duidelijk iets op gang aan het komen is, maar het duurt maar en het duurt maar, ben ongeduldig![]()
Heel veel succes met de laatste loodjes TS, zeker gezien de hele situatie eromheen. Niet al te luxe en fijn slapen en een babytje, heb er bewondering voor! Hopelijk krijg je er vannacht iets moois voor terug en slaap je morgen nacht weer lekker warmik blijf volgen!
, vind haar maar onrustig liggen. Dan zo en dan zo , pakt liggen of toch maar recht en dan been even strekken