Camille zit vandaag op 233 dagen, op deze twee tekeningen kun je zien hoe een veulen op 240 dagen zit , eigenlijk volgende week dus
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-20 17:30
nog even een paar foto's gemaakt van Camille, vies en nat en dik, in de regen, geen geweldige foto's maar je kunt haar buik toch goed zien nu en ook maar even haar uiertje gedaan, begint toch iets te komen
ja he tinkertje, ben ook erg blij met haar, behalve knap is ze ook erg lief en gezellig
leuk! welkom blackbeautyz, ik heb al hele tijd het gevoel dat er dit keer een hengstje uit komt , een buckskin is prachtig, vooral zo'n lichte ik vind een naam voor een hengstje lastig , kan nog niks leuks bedenken
Misschien een stomme vraag, maar moet het met een bepaalde letter beginnen voor het stamboek?
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-20 21:35
namen hoeven zowel bij het NMPRS( Nederlands stamboek ) en bij het AMHA( Amerikaans stamboek) niet aan bepaalde voorwaarden te voldoen, dus ik kan gewoon zelf kiezen , de naam van het veulen begint wel altijd met mijn stalnaam ( Josta of Josta's ) dan de naam van de vader en dan pas de naam van het veulen
de twee veulens van Camille tot nu toe heten Josta Eragon's Blue Saphira , en Josta Magic's Lady Eowyn.