Toen we er waren deed ze meerdere keren al weer hengstig, een paar druppen 'plassen' en dan heel erg knipperen. Toen ik ging melktesten kwam er in plaats van een drupje een hele straal vocht uit. Er ontwikkelt dus wel iets.
Vandaar dus ook dat we hebben besloten haar vanmiddag alweer op stal te zetten, dan kunnen we haar toch wat beter in de gaten houden. En nu is ze natuurlijk weer rustig en staat ze te dommelen
dat zal inderdaad niet lang meer duren..
de ph is misschien iets lager, de temperatuur nog normaal en haar uier mag nog steeds meer vullen. Maar ik ben vanavond eerder maar naar haar toegereden omdat ze zich vreemd gedroeg. Ze ging steeds met haar benen wijd en de staart omhoog staan. Op een gegeven moment leek ze wat persdrang te hebben zonder dat ik zag dat ze wat deed, waarna ze dus met de benen wijd en staart omhoog bleef lopen/staan. Toen ik er was wilde ze me eigenlijk weer de stal uit hebben, waarna ze ineens super knuffelig werd. Ze had daarbij al haar hooi door de hele stal heen gewoeld en veel gemest. En nu staat ze weer rustig 

zometeen eventjes de pH meten.

voorbereidingen voor het echte werk?