stal_HD schreef:Volg nog net op de valreep. Die blonde, zo klein en zo'n mooi moedertje.
Leuk overzicht van al haar kinderen.
Lastige en moeilijke beslissing. Maar 1 die ik wel begrijp. Z'n beslissing neem je niet zomaar. Ik denk nu je het ook openbaar hebt uitgesproken er ook wat meer lucht komt. Tenminste bij mij is dat wel altijd zo. Er valt dan zo'n zwaarte van je af.
Hpelijk wacht blonde nog even een paar dagen, man wat een regen. Hier in Drenthe dan hihihi
Precies wat je zegt,..ik heb er jaren over nagedacht en nu dat het niet anders kan de knoop doorgehakt en met zoveel verdriet maar een grote opluchting om het hier openbaar te gezet te hebben..
En terug te komen op mijn nieuws wat bij veel is ingeslagen, heel eerlijk zoals de situatie nu is, moet ik er niet aan denken om dit waken volgend jaar voor meerdere veulens te doen, of ik moet makkelijker worden met waken en dat gaat niet gebeuren, want ik blijf erbij als je iets met liefde op de wereld wilt zetten, ben je daar verantwoordelijk voor en moet je er ook alles aan doen om dat na te komen.
Van dit veulen hoop ik met volle teugen te mogen genieten en misschien dat Keet nog gedekt wordt voor de laatste keer en dan is het stil vrees ik met mijn topics...