Knolselder schreef:26 maart: leuk kleurtje - merrie - Balte2 april: buckskin tobiano -hengst -SJP4 april: perlino pinto - merrie - Meavey
Ik denk dat Balte al gaat afvallen Wat een kort lijstje zeg!Pff dat wachten duurt laaaaaaang oo het laatst.
Zwijg me ervan (Inka 329 dagen vandaag)Ben al heel de ochtend aan namen aan het denken. Nog tijd genoeg zo te zien.
Jij ook al haha.Hier beginnen de banden iets slapper te raken. Uiertje net als inka. Ze nemen de tijd.
Oh jee, Bambi maakt vaart. Probeer mijn alarm i te stellen en werkt natuurlijk weer allemaal niet mee
Ja, maar ik denk het nog niet Wel vaak plots staart omhoog en ongemakkelijk.Maar als ze alles netjes gaat afwerken moeten de speentjes nog naar buiten geduwd.
Bambi kan toch zo heerlijk genieten van wat aandacht. Ze valt zo in slaap.En uiteindelijk KO in je schootHopelijk blijft ze zo met een veulentje aan de voet Ik probeer me steeds in te beelden hoe klein dat ding wel niet moet zijn.
Bambi vult verder Als ze stabiel blijft of nog verder vooruit gaat toch.Denk dat ze voor Inka gaat. 333 dagen. Al lijkt ze nu meer naar voor te vullen.Wou alleen dit weekend naar de Hk
Ja, toch Inka, Linda? Het wordt in elk geval spannend Ik hoop dat Inka even binnen houdt en Bambi laat voorgaan
Bambi krijgt een drilpuddingkont en is met momenten erg onrustig. Ik denk en hoop dus dat we geen weken meer moeten wachten Niemand gokjes voor Bambi?