Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
cp112 schreef:Zo weer schoon op de bank.
Ik had ze net binnen gezet en gevoerd. Deed even gauw de kinderen op bed en kijk net daarna op de telefoon, pootjesblaas.
Als de sodemieter erheen. Ze ging steeds wel liggen maar raakte vol in de paniek bij iedere wee. Waarna ze niet meer wilde liggen...
Ik staand de pootjes tegen houden ivm terugzakken. Na een poos hannessen mn vriend de telefoon in de handen gedrukt dat ie de DA moest bellen.
Uiteindelijk ging ze nog even liggen en kreeg een hele heftige wee waarbij ze alle kanten op spartelde (super handig als je er gebukt achter staat) en in 1x beeb een stuk verder drukte.
Toen dacht ik nu komen we ergens.
Maar uiteraard ging ze toen weer staan. Mn vriend gezegd haar vast te houden want veulen was er inmiddels tot de schouders uit en ik was bang dat ie terugzakte.
Gelukkig kreeg ik toen de schouders er door en toen met behulp van e zwaartekracht viel ie er af.
Carrera was apatisch... heeft een dik half uur geheel niet naar het veulen gekeken.
Verder alles wel gezond. Veulen hebben we laten drinken.
Nu zo ff spuiten voor de nageboorte. Alles zat er natuurlijk nog in incl vlies en vruchtwater.