Spannend he, ik zit in het zelfde schuitje, en die van mij houdt het al dagen vol om zo plat te gaan liggen kreunen en zuchten... maar nog geen veulen slapeloze nachten daarin tegen wel
Seven
Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-18 19:59
Bingelding schreef:
Hoe is het nu
Ze is rustig aan het eten
Ze doet het gelukkig niet meerdere keren per nacht maar gisteren heeft ze ruim een uur zo gelegen steeds d'r staart op liften en zuchten.
Zo dit topic helemaal gemist, ik las de openingspost en dacht, hey die herken ik, deze heb je drachtig gekocht, gave merrie hoor! Ik duim voor een zwarte merrie voor je, en hoop dat ze er morgen naast staat
Seven
Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-18 22:29
Ze glanzen wel wat inderdaad Van vandaag Weer een harsje
Ze staat rustig op stal maar "kwispeld" wel wat
Laten we het hopen mer
Balte
Geplaatst: 13-03-18 22:58
Ze zeggen toch altijd dat het zo ver is als de uier gaat glanzen dus wie weet
Seven
Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-18 23:10
Ja de spenen inderdaad Ze is er maar bij gaan liggen
Ze was rond 2-4 uur erg onrustig draaien, plassen, poepen weer draaien liggen staan liggen maar oh geen veulen De wortel methode begint erg aantrekkelijk te klinken haha
Blacksmurf
Geplaatst: 14-03-18 09:36
O lieve eusja. Ik ken haar ook. Lieve merrie. Ze heeft de laatste paar jaren steeds een paar maanden bij mij in het land gelopen. Daar komt vast weer een heel mooi veulen uit. Fijn dat ze zo goede plek heeft gevonden.
Het is echt een schat ze geniet echt van de borstelavonden want ze heeft ontzettende jeuk steeds Ze is de leider in onze kudde van vier merries daar geniet ze ook van haha.
Ik twijfel of we haar weer onder het zadel gaan doen eerst maar eens het veulen afwachten.