Gefeliciteerd! Onze merrie gaat dit jaar ook bij Desperado
CKR
Geplaatst: 20-04-18 17:54
Wat een heerlijk veulen om te zien Zo benieuwd hoe ze uiteindelijk uit zal groeien
Powerhouse
Geplaatst: 20-04-18 19:14
Wauw wat een mooie merrie! Van harte gefeliciteerd. Ik denk ook dat ze gaat schimmelen, maar ook dit kleurtje misstaat haar niet! Geniet ervan
Otje96
Geplaatst: 20-04-18 19:50
Ahhh daar is ze, je zo gehoopte merrieveulen. Gefeliciteerd! Geniet van je knappe dames.
Redd
Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-18 09:55
Dank jullie wel voor de felicitaties.
Ik heb der van de week even goed geïnspecteerd toen ze lag en toen zat ik daar een paar witte haartjes boven het oog. Dus jullie hebben helemaal gelijk, ze gaat mams achterna.
Ik zal jullie vanmiddag/vanavond even vol spammen met foto's. Ze is al zo verandert weer
@fyjuul; ze heeft helemaal geen kenmerken behalve een paar witte haren boven haar oog. Maar vorig jaar had haar veulen dat ook en die ging al heel gauw schimmelen
@wyb_ster;Dankjewel!
@mer1980; ja precies. Ik hoop dat ze in beweging ook mams mag evenaren. Ik ben heel benieuwd..
Beetje laat maar gefeliciteerd Fijn dat alles goed is gegaan. Mooi veulen!
Redd
Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-18 11:54
Hallo,
Ik dacht, laat ik even een update doen van Nyniek, ze heeft in haar korte leven al zat meegemaakt helaas.
Op 8 dagen is ze namelijk bij de dierenarts gevallen en heeft ze daar haar been open gehaald, wat resulteerde in een lelijke open wond en een verblijf bij de dierenarts. Heel naar om zo'n jong ding daar achter te laten. Gelukkig vermaakte ze zich wel goed op stal en vermaakte ze daar iedereen met spaanse rijschool springkunsten
Na een week mocht ze naar huis en uiteindelijk het verband er ook af. Waar het er eerst heel lelijk uitzag heeft ze in diezelfde nacht zelf tot bloedens toe huisgehouden en ziet het er nu, op een klein bultje, heel goed uit gelukkig.
En verder doet ze het eigenlijk heel erg goed. Ik vind der zelf echt super in elkaar zitten en bewegen doet ze elke dag beter en met meer kracht. Het is echt een kopietje van haar moeder, ook qua karakter (helaas )
En verder is ze nu begonnen met verharen. Ik heb haar bij het kwpn opgegeven als bruine schimmel, maar er lijkt nu toch alleen maar donker onder uit te komen, dus ik neig weer meer naar het bruine toe. Maar de tijd zal het leren...
Fijn dat het weer goed met haar gaat. Ze heeft een zwart staartje en zwarte benen maar haar manen lijken weer voskleurig of niet? Ik zie wel kringen om haar ogen alsof ze gaat schimmelen. Mooi veulen in ieder geval