Wizard of Whisper, wat minder origineel haha. Of Westy/Wesley af te korten tot Wes, Wells, Woody...
s_v
Geplaatst: 19-01-18 00:58
Of Wonka, van Willy Wonka, van sjaakie en de chocoladefabriek (of was dat een andere film? ) Heb wel veel katten-namen met een W hier, allemaal ex-katers: Wiebo, Wossie, Willy en Walter, maar dat zijn geen paardennamen en ook best gekke katten namen bedenk ik me, haha
Voor een hengst zat ik nog even te denken, Oostenrijks + Wonder + W = Wunderbar Wales + Mareja= Wareja Wales + van 't Veen= Wales van 't Veen Wales => Welsh boy (en dat er dan een haflinger aan komt )
Stille meelezer meld zich Misschien is Wodan leuk voor een hengstje?
juuljb
Geplaatst: 19-01-18 12:15
voor een hengst: - whisky - winston - woody - wael (wa-el) - warian' - wartan - wardley - wiebe' - wendi (vind ik persoonlijk erg leuk voor een hengst) - welford - wypke (kan ook voor een merrie)
benieuwd of je er iets aan hebt, schiet al lekker op de dracht heb je zelf een voorkeur voor hengst of merrie?
Jou veulen heeft vannacht een half broer gekregen Serena besloot dat het na 3 merries wel tijd werd voor een hengst
xLeoniee
Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-18 17:22
Gefeliciteerd!! Heb je een foto? Van welke hengst is ie?
Hoop dat de mijne dan een merrie krijgt
x_Nadia
Geplaatst: 05-02-18 18:26
xLeoniee schreef:
Gefeliciteerd!! Heb je een foto? Van welke hengst is ie?
Hoop dat de mijne dan een merrie krijgt
Nee nog niet telefoon vergeten mee naar stal te nemen
Nou... onze 2 jarige tinker×iets kruising had vorig jaar besloten over 2 draden te springen Hij is zwart bont, maar veulen lijkt gewoon een haf maar met een zwarte gloed over zn manen
Jaa en onwijs lief! Totaal nergens bang voor Vandaag ook maar even een dekentje voor hem gehaald wat ze wouden het nog kouder hebben Mooi roze is niet lelijk