Nee Kaasje woont bij goede vrienden van ons, zij hebben ook Cheyenne & Arany's zoon van 2013, Alano. Dus zij hebben Kaasje van me gekregen, echt een super leuk duo : mini en maxi palomino tobiano
Ik neem altijd heel veel foto's, maar sta er zelf bijna nooit op Nu zocht iemand via fb onlangs een zwart paard + vrouw in lang kleed voor een fotoshoot.... Het resultaat :
Heb ik ook eindelijk eens wat fototjes met mijn knappe merries
Leuke foto's! Kiki kijkt een beetje ondeugend . Ik zie je echt stralen op elke foto. Niet alleen je paardjes maar jij zelf bent ook heel fotogeniek.
Fotsy
Geplaatst: 08-09-17 20:24
mooie foto's tinne, inderdaad je straalt ook zelf. Mona heeft het van geen vreemden
knappe paardjes
Morgen scan kiki? ben echt wel benieuwd
Tinniie
Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-17 15:40
Kiki nog steeds niet gescand.. nog geen tijd gehad om rustig te kunnen laden en naar dekstation te rijden... maar maakt op zich niet uit, tis toch de laatste poging dit jaar.. ze zou vandaag op 23 dagen zitten
(ik heb al wel elke dag 'stallion sounds' op mijn gsm afgespeeld bij haar om te zien om ze hengstig zou zijn seut die ik ben Nog geen hengstigheid gezien trouwens )
Ik heb trouwens ook al een date voor Satinka voor volgend jaar gevonden...
Wat een gave hengst! Dat moet wel een leuk veulen worden uit die combinatie!
joey2010
Geplaatst: 13-09-17 16:01
Sodejuu wat een gave hengst. Jij weet ze wel altijd uit te zoeken. Prachtig dier en dit in combi met Satinka , ik kan nu al niet meer wachten tot 2019.
Fotsy
Geplaatst: 13-09-17 16:14
had hem al zien voorbij komen op fb, speciale hengst moet ik zeggen
Haha via YouTube, ik weet niet of het echt werkt hoor Maar ik dacht wie weet reageert ze er op.. ik gebruik ook dikwijls paardengehinnink voor foto's te nemen. Ze zijn dan heel allert met de oortjes naar voor
Ik moet zn naam even opzoeken want das geen simpele EMH Paints Dru Inyan. Hij staat in Duitsland, heeft dit jaar verschillende halter points verzameld en wordt volgend jaar in de cutting/working cowhorse futuritys uitgebracht. Het is een zoon van Paint Em All Dun, die ik al een hele tijd opt oog heb, maar die alleen natuurlijk dekt en wat dus geen optie was..