PH van Lightning blijft hangen op 6.7... maar spenen staan wel strakker. PH van Goodie nog 7.7 en uier is wel hard, maar kan nog voller..
camera staat weer aan op Goodie en halsteralarm hangt nog steeds aan Lightning, ik hoop op iets meer nachtrust dan de afgelopen 2 nachten, of (als ze me dan toch wakker maken) dat ik er iig niet voor niets uit ga
diannnne93
Geplaatst: 17-05-17 23:25
Ik volg ook nog gauw even mee! Nog net op tijd Leuke combinaties heb je. Ben benieuwd wat er allemaal uit komt!
Bij Goodie hangen wel steeds druppeltjes (geen hars) aan de spenen, maar PH nog steeds hoog. Lightning's PH hangt nog steeds op 6.7 en het vocht wordt iets troebeler, maar nog geen biest
rocymax
Geplaatst: 18-05-17 10:43
Ik volg op de valreep ook nog even, wat spannend. Vooral het veulen met als vader Perus Yismerai, wat zal dat een prachtig dingske worden, wauw!! heb al meer veulens van hem gezien en allemaal , stuk voor stuk even mooi!!
Haha ja die dames zullen wel extra van vreterijen houden nu. Ik hoop voor je dat vannacht de eerste dan toch eindelijk komt. Het liefste 2 om je onderbroken nachten een beetje goed te maken. Al maken ze die pas echt goed als alles gezond en wel is natuurlijk
nog steeds niets, Lightning haar PH lijkt weer wat omhoog te gaan zelfs.. vanmorgen 7.0... Odette verandert nu hard, uier groeit flink en 's morgens staat ze met 4 dikke benen.. dus straks kruipt zij nog voor
Lightning is vandaag erg veranderd, spenen zijn nu ook vol en PH 6.3 Heb vandaag nog wat foto's gemaakt, maar kan ze nu niet uploaden.. probeer het straks nog even
Helaas, Lightning is vannacht bevallen maar het veulentje heeft het niet overleefd. Of ze voor af na de bevalling is overleden weet ik niet, het alarm is afgegaan en ik ben naar de stal gegaan. Toen lag het veulen inclusief nageboorte al dood in de stal en was al koud... Een zwart merrieveulentje met appaloosakenmerken...