Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Vervolgens op het volgende station weer met de bus een stuk terug richting huis om op stal te belanden (super efficiënt dat openbaar vervoer
). 

Koper schreef:Die excentrieke haren van dito pony groeien wel dicht bij het veulen. Ben je niet bang dat het naar binnen slaat?
Je ziet d'r buik mooi groeien met zo'n overzicht
. 
Ja er groeit echt wat! Ik sta niet echt op een pensionstal ofzo, er lopen hier 3 paarden waarvan er 2 van mij zijn. Dus meestal loop ik mijn stalgenootje mis haha. De stalbaas staat wel altijd klaar om te helpen, daar werd ze ook op de foto van vorige maand door vastgehouden. Maar dan raakt Kirsten eigenlijk nog meer in de war wat er nu moet gebeuren, dus deze keer maar weer alleen. Over het algemeen staat ze ook wel netjes stil, maar dan moet ik niet vanalles gaan roepen in een poging om de oren naar voren te krijgen
.
Ben ik weer met een korte update.
.
.
).

) tot die tijd volg ik lekker de combi's waar ik benieuwd naar ben 

word er bijna verlegen van haha. Mijn excuses voor de mensen die ik nu gedwongen heb om zo'n vreselijk penny volgtopic te gaan volgen
.
gebeuren te vaak nare dingen met de winnaars.

dan gaat de eventuele hengst zich misschien zo schamen dat hij spontaan nog vrouwelijk wordt
.
Nog steeds plannen om Elsa misschien een keer met Pjotr te laten daten of toch maar niet? Nu is ze drachtig van je oude hengst toch?