Eindelijk en nu hopen dat alles goed verloopt, dan kunnen we gaan aftellen en buikfoto's maken en eindelijk genieten van ons eigen paardje op naar zondag als we haar eindelijk gaan halen
Superassie- jawel! Zondag komt ze haha. Ponyparadijs- we hebben haar express laten staan tot de 18 dagen scan. Dan is het punt waarop ze het makkelijkste afstoten voorbij en is het veilig om haar te vervoeren.
Silly1972
Geplaatst: 08-09-16 11:11
Dat is helaas niet het geval, het punt van makkelijk afstoten is pas tussen de 40-50 dagen voorbij.
Daarom heb ik de mijne ook pas na 45 dagen verhuisd
We gaan dat spul ook meenemen voor in de neusvleugels. Dat zou extra helpen. En thuis gaat ze lekker de wei in. En dan een eigen weitje met een draadje tot ze gewent is aan de rest
Dat is helaas niet het geval, het punt van makkelijk afstoten is pas tussen de 40-50 dagen voorbij.
Daarom heb ik de mijne ook pas na 45 dagen verhuisd
Daarom vroeg ik het ook
Confidence (dat spul in de neus) is wel heel fijn Verder zou ik er dan voor zorgen dat ze niet te veel stress krijgt Dus niet bij paarden die erg dominant zijn zetten Dan gaat het vast goed komen hoor.
Ik denk dat het wel goed komt. Ze komt zoiezo bij een ruin te staan na een tijdje en dat word of mijn bijrijdpaard. (een rustig onderdanige ruin die liever eet dan rondloopt ) Of de buurman van haar en dat is ook een rustige ruin. Eerst maar eens via een draadje kijken welke ze leuker vind.
Je ziet gauw genoeg of ze rustig is. En je zal ook wel aan de ruinen kunnen zien of ze haar erg interessant vinden of dat het eigenlijk wel mee valt Weet je hoe ze zelf in de groep is?
Volgens de oude eigenaaresse was ze dominant maar rustig. Dus een merrie die als ze haar eigen maatje of groepje heeft goed tevreden is. Te veel wisselen vond ze niet fijn omdat ze snel hecht word.