Kimley schreef:Ze is mooi!
Dank je wel Kim, maar ik vind dat Amanda er ook met haar foto's wel
een echt paard van maakt...
Als ik haar in de wei zie wandelen.. denk ik met liefde... " mijn Thel Well Poownyyy"
Zie er naar uit om je volgende week weer te zien.... dat word weer super gezellig

Symbeami schreef:Wat een ontzettend leuk en origineel idee zo met die tekeningen op haar buik! Mooi hoor.
Hoi Symbeam, ik moet eerlijk zeggen omdat ik zo tegen de bevalling van deze niet geplande zwangerschap op zie... ( ik ben al zo dol op de merrie en zo bang dat er wat fout gaat bij de bevalling... dit is tot nu toe nogal een pech jaar bij tijd en wijlen).... dat ik probeer overal maar een feestje van te maken...
Dus toen ben ik gaan zoeken op internet, op wat fotografen met mensen vrouwen en zwangerschaps shoots doen...
En toen ben ik wat werk schetsjes gaan maken.... En gelukkig is Amanda net zo enthousiast voor vreemd projecten als ik ha ha ha ha
Dus toen kreeg het langzaam vorm. We zouden elke een kant van Breca haar buik voor onze rekening nemen... maar toen kreeg ik een ongeluk met mijn pols.. en heeft Amanda beide kanten van een fun schets voorzien... Dank je wel nog Amanda... ik heb het hoofdje van het veulentje er ook nog niet af kunnen wassen ha ha ha ha

(kijk ze doet nog wel uitgelaten.. in stap met haar hoofd zwaaien is hot..
vind ze... 2 x was de score vanmorgen)
Wings_love schreef:Wat een mooie foto's en wat praat je liefdevol over je merrie! Heel leuk om te lezenDie foto van brecas voorhoofd met die pauwenveer door haar voorpluk is heel sprekend!
Dank je wel Wings of Love, het is ook zo een liefe merrie... en zo vreselijk lief/ plakkerig.. ik zal even een foute foto mee plaatsen van de middag dat we begonnen met het klaarmaken voor het pimp project hi hi hi... En die pauwen veren waren Amanda haar geniale idee.... want had ze bedacht.... op de scan hebben we immers ook alleen maar het oog van het veulen gezien. Dus een iedere pauwen veer heeft ook maar 1 oog...

(ps dames geen opmerkingen over veiligheid .... ik weet dat ze bijna op schoot zit... maar wat ik ook doe... waar ik ook sta.. ze kruipt als ze de kans krijgt overal in me... en ze wil gewoon heellll graag gekriebeld worden... ze is bijna 10.. de zwangerschap zo nu en dan moe... en slaan doet ze niet getuigen die vele littekens op haar lijfje van anderen viervoeters die dat wel deden... en haar daarbij raakte vermoed ik zo. Ik heb geen enkel ander paard dat dit mag... en zolang ze niet probeert om op schoot te komen zitten wil ik haar graag kriebelen als ze daar een beter gevoel van krijgt... )
Sure_lee schreef:Echt heel gaaf maris! Prachtig gedaan Amanda!wauw
Ja dat heeft ze, ik vond het ook heel gaaf..
Ik moet eerlijk zeggen ik vind het voor traject ook te gek..
En ik als ze het nog een tijdje binnen zou houden heb ik nog een super leuk idee van een oog dat door een kiertje naar buiten probeert te kijken... in Malle stijl... dus zodra ik mijn pols weer helemaal in orde heb terug naar het schetsblok.. ik denk dat het blaadje van de ponyclub na jou tijd is ? of nog net niet ? Kan je, je die Malle cartoon nog herinneren ?
Of iets geïnspireerd daarop hi hi hi
Als kind was ik een vet fan van Malle en Thellwel.....
(stiekem nog steeds)