Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Onze driejarigen!
) maar nope... Nou was ik dus juist pas om half 1 daar, dus wellicht sowieso misgelopen.... Arianne schreef:Leukerds toch? De blondjes staan weer eens bij elkaar![]()
En ja, helemaal met je eens Pretty! Ik heb je trouwens zaterdag niet kunnen spotten![]()
Nou, is toch een beginnetje Petra! Ik hou de telefoon bij de hand hoor

Hoeveel meldingen had je?
Arianne schreef:Haha, da's ook waar. Heb nog geluisterd naar 'onverstaanbaar Belgisch pratend persoon' (jouw omschrijving) maar nope... Nou was ik dus juist pas om half 1 daar, dus wellicht sowieso misgelopen....
Arianne schreef:Dank je Hinte. En als je wilt, kom je er wel. Ik zou ook goed advies vragen bij bekende fokkers. Wel altijd je eigen hoofd volgen natuurlijk
Ah Petra, dat zou super zijn zeg! Hopelijk lukt dat. En de uiers zijn hier nog niet veel groter hoor, dus staat nu ook weer aardig stil. Ook nog geen melders om; je weet maar nooit natuurlijk, maar het lijkt nog niet heel dichtbij. En net als jij hou ik niet zo van slapeloze nachtenHoeveel meldingen had je?
Arianne schreef:Dank je Woestein. En haal je vriend maar gauw over; is toch keileuk?? Hihi.
) een leuk plekje zal hebben.
nuscaniels schreef:Nou zit ik al op mijn portemonnee bij het zien van al die drachtige merries, plaats je foto's van hele mooie 3-jarigen. Daar wordt een mens hebberig van
Dat vind ik een heel mooi compliment. Wij zijn er ook megablij mee! Hebben alle merries uit de eerste jaargang aangehouden (eentje is helaas op 4 maanden verongelukt) en zijn er zeer tevreden mee. Glossy gaat vandaag weg, de rest blijft sowieso tot augustus zodat we ze mee kunnen nemen naar de premiekeuring. Daarna moeten we maar eens zien.
Toch jammer dat ik je niet getroffen heb.
Donderdag en vrijdag hebben de eerste 2 tijd, dus ook nog geen haast natuurlijk. Maar ach, dat eerste veulentje mag bést iets eerder komen dan gepland hoor
) vriend. Wat een gouden karakter. Mijn dochter van 3 kan hem gewoon meenemen en hij loopt als een schoothondje achter haar aan. Wees gerust, loop er bijna altijd tussen, maar fantastisch te zien hoe gek ze met elkaar zijn. Hij zal met een paar weken verhuizen naar zijn 2016-adresje, maar na 4 jaar hier op het erf vind ik er geen zak aan dat hij gaat...

Het is dat ik pas om 17 uur klaar ben met werk, anders was ik even langsgekomen om alvast wat buikjes te zien
Ik zie echt alles met een k! In films, in de supermarkt enz...
Had ik jou Kenicha al doorgespeeld? Staat voor 'sterke gezonde eerstgeborene'; past misschien wel bij die van Chinouk