leuk dat je ook volgt!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
leuk dat je ook volgt!
lekker zonder deken
haar veulen is ook erg aanwezig haar buik gaat soms echt zo hard tekeer
daar zit vast een dikke hengst in
word tijd dat ik eens een lijstje ga maken met namen!! voor het frummeltje

(de rest van haar is nu even niet zo mooi
naarlingen...) ben zo benieuwd of het veulen waar soie dragend van is er ook op gaat lijken

zelfs mijn vriend die niks met paarden heeft zei dat ze heel mooi liep haha
Ze heeft er wel een leuke brutale kop op zitten 
Of Loise, is met de letters van moeders naam + een L
brutaal is ze trouwens helemaal niet! Dat is echt schijn
soie staat lekker zonder deken... ik kan hier wel aan wennen zeg
Lijkt echt zo dom
overal veulen foto's en hier gewoon nog +- 2 maanden geduld hebben
Ben er alleen aankomende vrijdag pas weer. Ja erg he, met al die veulenfotos overal word ik alleen maar nog veel nieuwsgieriger. Denk dat jij dat ook wel hebt inmiddels
Let vooral niet op hoe vies de deken is, mevrouw heeft dan wel een stal van 3 x 6 m en ze mest braaf op 1 plek, maar als je de kans krijgt om met je lichte deken in de mest te gaan liggen, dan moet je die pakken. Althans, dat vindt zij, ik ben het er minder mee eens
zondag ochtend soie nog even gezadeld voor een heerlijk ritje door het bos

Wings_love schreef:Die foto met haar buik onder de deken uit is echt geweldig! En wat fijn dat je er nog mee door het bos kon rijden. Zal wel heerlijk geweest zijn. Mevrouw ziet er top uit!
Even een vraagje uit puur interesse: Hoe is het karakter van Soie? Ze ziet er op de foto's zo tevreden en zen uit. Het lijkt me een hele lieve merrie.

morgen bij van Norel op de show gotcha Utopia weer zien!
ben benieuwd onder zijn Duitse amazone! Ik neem de camera mee hopelijk werkt het weer mee morgen
nog 2 weken dan is ze in de veilige zone
einde van de week verhuist ze naar de kraambox
het is echt aftellen nu!! 

dat snoetje