Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

MarliesV schreef:Kom ook volgen! Mooie merrie en knappe hengst.
Ben je met haar ook naar de keuring geweest eigenlijk?
Het nadeel is dat de jury vaak graag slanke sporthaflingers zien en Sita is nog echt het ouderwetse type. Maar het is ook maar net wie er in de jury zit en wat zij graag zien 
KoudbloedKim schreef:Stille meelezer, volgens mij nog niet gereageerd.
Ik volg ook en ben zo gek op dit type Haf!
Ikzelf ben ook een stille meelezer bij Kim. 
Hierna wilde ze ook echt niet meer draven, zelfs niet op de terugweg. Dat geeft heel wat aan voor deze drukke dame, dus ik denk dat we maar steeds een stukje rustiger moeten doen. Als Sita aangeeft dat het niet gaat, dan gaat het niet. 

Van de week nog even van het zonnetje genoten...
We proberen een camera op te hangen. Momenteel is m'n vader nog bezig met het voor elkaar krijgen om vanaf stal naar huis te kijken maar dat komt wel goed zei hij.
Vandaag ook een birth alarm opgehaald bij DMHorses (reactie hier boven
) die ik mag lenen voor Sita. Die gaat ook denk ik vanaf volgende week om, of wanneer het spannend begint te worden
Het gaat niet lang meer duren denk ik!
MerleSimone schreef:Spannend! Ze is nu écht rond zeg!

Ze kan t nog wel, maar jeetje wat waggelt ze zeg haha. DMHorses schreef:Tis maar goed dat die kleine nog warm binnen zit want met dit weer is er niks aan voor veulentje buiten, die wacht eerst het mooie weer af!
Het zal wel krapjes worden. 

). Ik moest een kuiltje graven onder de buik met mijn camera hier in anders paste de buik er niet op
Vond ik in t begin al leuk, je ziet echt mooi verschil! elle108030 schreef:Stille meelezer meld zich, na deze nieuwe foto's laat mijn bijgeloof me denken dat het een hengstje word
Mijn gevoel zegt dat het een merrie wordt maar mijn voorkeur gaat wel naar een hengstje
Als er straks een merrie staat vind ik t ook fantastisch!xTammyy schreef:Die foto's van onderen vind ik echt grappig, mooi om te zien hoe flexibel zo'n paard eigenlijk is!
Vandaar!
Sorry, beetje een slechte foto.