Sharani schreef:Kom ook volgen.
Hopelijk volgend jaar weer leuke veulens en meer gelegenheid om te showen.
Maar Honey heeft dit jaar goed gepresteerd. En op de AMHA EC en de European Nationals hebben je fokproducten Comet, Trooper en Rebel de eer hoog gehouden voor de Dream Team paarden.
En je weet dat we graag weer komen helpen met foto's e.d..
Dat zou echt super zijn
En gelukkig waren er wel Dream Team paarden in de ring op de belangrijkste shows 
Volgend jaar hoop ik er ook gewoon weer bij te zijn. Heb nu al een hele lijst met paardjes die ik graag zou willen showen 
Dana, ja bijna!
Trysteffy, Ik heb een deel van de paardjes voor de fokkerij en veel van de jongere paardjes voor de show.
De fokdieren zijn trouwens allemaal of geshowd of hebben al goede show paarden gefokt. Of beide.
Alle paarden met DT voor de naam zijn ook hier en op de cam geboren.
Mijn doel is veulens te fokken, die zelf als 1 of 2 jarige te showen en daarna met de besten weer verder te fokken.
Afgelopen week wel minder nieuws. De DA was er om te enten en ook Daisy eens van buitenaf te scannen omdat ze nog niet echt een buikje toont. De DA kon helaas geen veulen vinden
Kan zijn dat het veulen nog te diep in de buik zit omdat de baarmoeder dan nog niet ver genoeg gezakt is om het uitwendig te zien met de scan (inwendig scannen is ze te klein voor). Maar de kans is dus groot dat ze leeg is.
Over een maand of 2 komt de DA nog een keer scannen, dan zal er toch wel wat te zien moeten zijn als er een veulentje in zit. Anders volgend jaar hopelijk meer geluk.
Tot die tijd maar hopen op een kleine die verstoppertje speelt al zal ik daar met voeren nog maar niet vanuit gaan dus voorlopig geen merrie muesli voor Daisy...
En met oma Isis gaat het erg goed! Op steeds meer witte haren boven haar ogen na, is er weinig aan te zien dat ze 18,5 jaar is. Van de week ging ze nog bokkend de wei door