Ik ga ook duimen op een merrietje voor je, ze ziet er idd uit alsof ze er zat van is hihi sterkte de komende weken!
Al_Zawraa
Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-16 13:49
Aziza is het zat, maar dan ook goed zat.. Ik heb niet het idee dat ik haar in het verleden zo mee gemaakt heb tijdens de dracht. Ik denk dat het misschien ook wel aan haar leeftijd ligt, dat het allemaal niet zo makkelijk meer gaat als eerder. En dan is ze natuurlijk ook weer zo ENORM, wat ook niet mee helpt. Ze zal wel blij zijn dat ze aankomend jaar sowieso niet gedekt zal worden, en misschien is dit zelfs wel haar laatste veulen.
Gisteravond snapte ik ook wel dat ze zich niet lekker voelde, dat veulen ging tekeer! En dat terwijl het nu toch heel weinig ruimte zou moeten hebben om te bewegen. Gisteravond was het echt heel apart, toen zag ik echt een voetje bewegen over de buikwand, van net voor de uier richting de plek waar de singel ligt zeg maar, echt een heel apart gezicht.
Foto's van gisteren in het zonnetje
En foto's van vandaag, arme merrie
Verharen doet ze nog steeds enorm, misschien hoopt ze zo wat gewicht kwijt te raken
En voor het idee ook weer eens even een foto van Mausi, zij zit inmiddels op 144 dagen.
Dido2316
Geplaatst: 24-01-16 13:52
Agh, arme merrie!
Hopelijk is ze er snel vanaf en geeft ze jou het zo gewilde zusje van Amir. Hoe oud is ze nu eigenlijk als ik dat mag vragen?
Nee, het is haar inderdaad niet aan te zien Ik had hier in 2014 een merrie van een kennis staan die net zo oud was als Aziza, maar als je ze zag, dan zou je zeggen dat er 10 jaar verschil tussen zat.
Ja, dat vind ik toch wel altijd weer een veilig gevoel, vooral omdat ze zich ook niet zo lekker lijkt te voelen de laatste dagen. Kan ik thuis af en toe ook gluren hoe het met haar gaat