Ik zal van de week de map er eens bij pakken om te laten zien
Is zeker handig, als is het maar voor je gevoel dat je een optie hebt om toch even te spieken.
Ja, ik bereid me misschien wel iets overdreven voor
Maar ach, dat is ook de lol die er bij hoort, plus je kan nooit te veel lezen/weten/klaar hebben liggen. Daarnaast heb ik geen vrienden die in de paarden zitten, dus niemand om het mee te delen behalve mijn moeder. Dus het volgtopic hier vind ik wel erg leuk, kan je toch een beetje kletsen
Heb over de pijnstilling inderdaad nog even aan de dierenarts gevraagd, maar ze zegt dat het eigenlijk niet nodig is. Je zou juist de naweeën daardoor iets kunnen onderdrukken waardoor de nageboorte wat lastiger los kan komen. En wat Manda zegt, je wilt dan toch even een dierenarts laten checken als ze zich niet goed voelen.
LisannePruts, leuk dat je ook volgt en een gokje heb gewaagd!
Anne, Titan moet dit jaar toch terugkomen op de hengstenkeuring? Ik hoop dat ik kan komen kijken, als de merries dat toelaten
Het bijgewerkte goklijstje:

Weer een mijlpaal, het extra stalletje is eindelijk zo goed als af! En wat ben ik er blij mee

Van de week alleen nog even de deurtjes/palen in de beits zetten. Het glas moet ook nog in de ramen bovenaan, maar dat is nog niet binnen. Voorlopig zit dat prima afgedekt met zeil. Ook de stoppenkast bovenaan zal nog een plaat voor komen.
Zo luxe, we hebben er voor gezorgd dat de box op twee maten kan, normaal en extra groot. De deurtjes kunnen van de palen af getild worden en op de andere gezet worden. Nu staat het op de grootste maat, 4,5 bij 3,5 lijkt me groot zat

Het klopt inderdaad dat ik door het nieuwe stalletje moet om bij de achterste stal te komen, dat kon qua ruimte niet anders. Dat is ook 1 van de redenen waarom we er voor hebben gekozen het stalletje ook kleiner te kunnen maken voor gewoon gebruik, dan hoef je er niet doorheen.

De andere stallen zijn 3,5 x 3,5 en 1 van 3 x 3,5. Voorlopig ligt er daarom alleen in het achterste stuk vlas, zonde om nu al heel de stal vol te gooien. Ze kunnen prima languit slapen zo, later zal heel de stal gevuld worden.
Daarnaast is alles klaar, de eerste 2 camera's weer aan de praat gekregen binnenkort de andere twee! Alleen ze nog even op een nieuwe plek hangen zodat ik beter beeld heb.