Foto's van gisteren dus de dagen drachtig die erbij staan zijn ook geteld op gisteren
Odette, 310 dagen drachtig. Ook het uier begint zich wat te ontwikkelen (voor haar doen nog niet heel veel )
Lightning, ook 310 dagen, vooral voor het uier veel ontwikkeling
Dream, 300 dagen drachtig, buik veel ronder, uier nog nauwelijks
En Goodie, 285 dagen drachtig, lijkt een heel bescheiden buikje, maar voor wat we gewend zijn van haar, is ze HUGE !! ook bij haar begint er wat te veranderen in het uier. Voor haar wordt het het eerste veulen, dus ben erg benieuwd hoe zij zich verder gaat ontwikkelen.
Morgenochtend vertrekken we een paar dagen naar Spanje, het ziet ernaar uit dat de dames de veulens iig die tijd wel binnen houden Zaterdagavond ben ik weer terug, daarna mogen de echte veranderingen voor de eerste 2 beginnen !!
Manda
Geplaatst: 04-04-16 21:11
Wat een mooie buiken heb je rondlopen
Goody is echt heel mooi zwanger, vast ook gelijk weer strak na de bevalling
Odette begint al echt een puntbuik te krijgen, het veulen van Lightning is een druktemaker en dream wordt nu, nu ze haar wintervacht verliest, echt heel rond. Maar Goodie heeft het zwaar.. die ligt veel, vooral overdag in de paddock, als Odette bij haar staat te 'waken'. Net nog even de laatste check gedaan.. we vertrekken zo vroeg dat ik ze niet wil storen op stal.. Wel spannend, maar heb gelukkig een paar vertrouwde mensen die ze in de gaten houden.
Zo, weer veilig thuis en de dames hebben hun baby's keurig binnen gehouden. Wel zijn van 2 de uiers behoorlijk veranderd in die paar dagen, zal morgen even uier-foto's maken en plaatsen
Hierbij de beloofde uierfoto's. Vergelijk vooral even met bovenstaande foto's We zijn 9 dagen verder, dus Odette en Lightning zijn vandaag 319 dagen drachtig:
Dream (heeft de grootste verandering) is nu 309 dagen drachtig:
Oh het gaat nu wel opschieten met de dames! Fijne vakantie gehad?
Donja
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-16 14:12
Ja, even heerlijk een paar dagen weg. Echt lang kunnen wij ivm ons dierenpension toch niet en ook onze eigen dieren laten we liever niet te lang achter... We moeten toch zorgen voor vervanging die en onze eigen dieren en het pension kan draaien. Maar heerlijk in de zon geweest , ons zoontje zelfs nog in zee... maar dat was mij te koud
En nu kan ik niet wachten tot het eerste veulen er is