Dan heb je een hele weekend een leuke planning. Mooi weer.. gave fotos maken.. heerlijke buitenrit rijden met moederpaard als zoonpaard.. en dan word je in ene ziek. Geen idee wat me mankeert maar al 2 dagen duizelig.. draaierig en het gevoel dat ik zo flauw ben. Maar met het weekend in zicht dus maar rustig aan gedaan.
Zaterdag kon ik niet op mijn benen meer staan en viel ik zelfs om dus de paarden door iemand anders laten doen. (gelukkig kan Floor op onze trouwe verzorgster rekenen in het weekend) Azhar (haar zoon) staat op de manege dus kreeg een rustdagje. Zondag foto toestel meegenomen maar kon niet fotos maken of rijden zonder het gevoel van duizeligheid. 3 foto's gemaakt en klaar..
Maar goed ik heb weer wat foto materiaal ook al is het niet echt denderend. Floor op 203 dagen dracht. Momenteel schuurt ze erg dus helaas een kapotte staart.
dikke buikje
En heerlijk staan suffen in de zon...
Zal de volgende keer wat foto's maken van de beweging.
Bij ons helaas geen sneeuw.. maar wel heerlijk weer.. dus de dame weer even in het zonnetje op de foto gezet.
Bak was te nat, blubberig en te bevroren om los te gooien.. Ze is momenteel zoo ontzettend chagerijnig als je aan haar buik komt. Word nog wat als het veulen wil drinken. Bij azhar moest ze daar ook ontzettend aan wennen. Terwijl normaal mag je gewoon aan haar uiers komen.
Wat een bijzonder verhaal zit er achter deze combinatie, met een gewonnen dekking. Mooie ouderdieren, daar moet toch zeker een mooi veulen uit komen straks