Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!

Olympia96 schreef:Als je een Leffe fokt, dan heb ik een HEEL goed aankoopargument bij mijn vriend
?
! Ik ben nog bezig met de camera, hopelijk hebben we dan in de laatste maand ook een live online feed !
Wings_love schreef:Heb ik dit topic helemaal gemist! Prachtige merries, ben heel benieuwd wat voor knappe veulens daar uit komen! Hoop je op twee merries of maakt het weinig uit?
Als liefhebber van het gelderse ras, volg ik graag! Mijn Parcival merrie is dit jaar voor het eerst drachtig
fargo schreef:Wings_love schreef:Heb ik dit topic helemaal gemist! Prachtige merries, ben heel benieuwd wat voor knappe veulens daar uit komen! Hoop je op twee merries of maakt het weinig uit?
Als liefhebber van het gelderse ras, volg ik graag! Mijn Parcival merrie is dit jaar voor het eerst drachtig
Wat leuk een Parcival merrie, wat een rijkdom, maar waarom dan met Dark Pleasure gedekt? Dat lijkt me niet een heel Gelderse keuze ...
! Interessante keuze, ben erg benieuwd wat jou merrie gaat geven
Laten we hopen dat alles voorspoedig gaat.
Ze zijn allebei ontzettend aanhankelijk en constant met z'n twee bij elkaar aan het staan op de weide. Erg leuk om te zien samen

Ze trekt echt een hoofd van : nee , gaat niet gebeuren, en vervolgens komt er ook geen beweging in
Net haar moeder op die leeftijd dus, dat beloofd nog wat