Neem aan dat je begrijpt dat t bovenstaande sarcasties is. Maargoed hoef echt niet allemaal positieve dingen te horen. Mensen die t niks vinden vind ik prima. Maar dit wat je hebt geplaatste is kling klare onzin. Maar trek me er verder niks van aan en Lees je verdere berichten niet meer. Bah wat een negativiteit.
BarbaLala schreef:Ik sluit me bij Peelie aan.
Ongelooflijk zonde dat je een kruising fokt.
Er is al genoeg troep op de wereld.
Troep? Ja troep, daarmee bedoel ik kruisingen die bewust en onbewust gefokt worden.
Er is al een overschot aan dat soort dieren, en ik snap werkelijk niet dat je daar aan mee werkt.
Krijg inderdaad ook het idee dat je perce dit jaar je paard wilde laten dekken ongeacht door welke hengst.
Dat is naar mijn mening g de verkeerde instelling.
Je hoort niet te fokken om te vermeerderen, maar om iets toe te voegen aan de rasstandaard, het ras.
De hengst Afghan zit in een heleboel lijnen, en zoals vermeld is er er niks mis met lijnteelt, mits met verstand gedaan.
Je noemt 2 hengsten die je aanspraken maar af vallen door te dicht in je merrie haar bloed te zitten, maar ik lees nergens wat je graag verbeterd wil zien in je merrie, of bij welke hengsten je allemaal bent wezen kijken.
Komt allemaal erg egoïstisch en oppervlakkig over.
Niet als iemand die er serieus mee bezig is.
Overigens, nrps mag dan een stamboek zijn, ik heb er geen hoge pet van op.
Zit veel troep tussen aangezien het enkel gaat om het Arabisch bloed.
Maar dat is mijn mening.