Spannend!! Hopelijk beetje lekker weer en dan heerlijk kamperen!!
suffie
Geplaatst: 21-05-15 06:00
He dat is niet leuk, dan moet ik nog zolang alleen wachten We hadden toch afgesproken dat ze samen zouden gaan
Jazzy maak idd haast ineens, maar blijkbaar is ze een merrie die kort draagt. Ik ben benieuwd of ze doorzet. Zou wel fijn zijn in het weekeinde, kun je een dagje extra genieten (als je tenminste niet moet werken).
En mocht ze na het weekend gaan, neem ik gewoon een dag vrij. Zolang ik geen afspraken heb staan kan ik dat zelfs op de ochtend zelf nog regelen! Heel fijn als dat zo.makkelijk gaat.
mijn vriend heeft ze net gevoerd, en hij heeft niet gebeld, dus er is nog niks. Als het er echt spannend uit gaat zien blijf ik uiteraard in mijn caravan waken!
gaaf ik ga je volgen, ben echt fan van die hengst en jouw paardje mag er ook wel wezen
06tess04
Geplaatst: 21-05-15 11:39
ik volg ook mee! je hebt leuke paarden zeg
Setteli
Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-15 11:40
Vanmorgen was de uier niet verder gevuld, PH links 6,7 en rechts 7 Ik heb de melkspetters even van de benen gepoetst, kan ik straks iets beter zien of er wat bij is gekomen.
Banden naast de staart is echt jelly, bovenop de kont nog hard
Zal zo kijken of ik een foto van de uier kan plaatsen. Is wel van dinsdagochtend. Uier is nu al weer minder.
uier was net nog steeds minder, maar zag nu op beide benen melkspetters! Maar geen druppels aan de spenen. En ze is zo lief
Wil ik even naar huis bellen om te zeggen dat ik wat later was, doet m'n telefoon het niet meer Thuis de simkaart even in een ander toestel gedaan en dan kan ik wel bellen. Kan wel appen en internetten, maar dus niet bellen, grrr. Moet wel snel iets anders hebben, anders kan ik niet eens de DA bellen als het nodig is.
ja ik heb mijn eigen kaartje even in de telefoon van mijn dochter gedaan en toen werkte die wel.
Maar mijn vriend belde me net even en toen ging ie wel over Maar kan er dus niet echt op vertrouwen. Is ook een Samsung S2 van bijna 3 jaar oud, dus mag ook wel een keer iets anders Morgen vakantiegeld binnen dus kan wat anders uit gaan zoeken.
Uier was net nog steeds teruggelopen, Ph links 6,4 en rechts 7. Rechts is elke keer duidelijk hoger. Begin van de week dacht ik dat ik voor het weekend wel een veulen zou hebben, maar daar ben ik nu niet meer zo zeker van. Ach, officieel moet ze ook nog even
Vanmorgen was de uier weer iets voller, PH links 6,4-6,7. Rechts heb ik niet gemeten Lekker de wei weer op. Banden bovenop zijn nog steeds niet echt slap, maar naast haar staart is het echt jelly. Kling is nog mooi in model.
Ik denk dat het nog wel even gaat duren.
pretty
Geplaatst: 22-05-15 12:55
Nu gauw een nieuwe telefoon halen hoor! Is inderdaad niet handig. Ik had net hetzelfde,ik kon mijn GSM niet meer afduwen of bellen en had een merrie op bevallen. Kon niet eens het alarm afduwen mocht het me opbellen. Ben nu ook trotse bezitster van mijn eerste smartphone. (samsung ook)