Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. En sowieso eeuwig zonde van zo'n prachtig paard.Ik ga deze combi zeker volgen. Heb smokey black merrie gegok, gewoon omdat ik dat denk
.

xFloortjeh schreef:Ik denk dat Ti vanaf boven zijn mam heel goed in de gaten houd en echt iets van hem gaat laten zien! Gok dus op een palomino hengstje!
)

)? 

) en dan de bouw van Ti en het lieve ruinen-karakter. Want één merriedraakje is wel genoeg 

). En Ti bleef altijd hangen voor nog meer knuffels en lebbers over mijn gezicht. Vandaag was ik alleen op de wei, met Fi, voor het eerst dit seizoen en voor het eerst zonder Ti. Ik wandelde met haar over paden waar ik voor het laatst liep toen Ti er nog was, over paden waar ik tientallen keren met Ti heb gelopen, zo trots als een pauw op mijn knappe man.

Cynthia82 schreef:Dat klopt, maar ze is nu nog niet eens drachtig, dus we weten ook nog geen richtdatum qua uitgerekende datum. Niet dat dat wat uitmaakt, want Keesje houdt zich niet zo aan de 340 dagen
Er zit zeker een i in het begin van de naam, maar dit keer niet als 2e letter

veel sterkte komende wekrn!