Donna6 schreef:Vandaag zit Donna op haar uitgerekende datum maar nogsteeds bijna geen verandering Ze mag wel gaan opschieten! Ik gok dat ze vrijdag a.s. bevalt!
Dankje Mel voor de reactie , ja Donna doet niet heel veel, veulen vindt het wel best daarbinnen denk ik.
Donna heeft een hele tijd niet veel verandering gemaakt, maar er is vandaag ineens een hele boel veranderd! Ze zit op 355 dagen dracht vandaag.Uier om 12:30 die bleef zij tot 19:00 toen ging ik naar huis: En haar uier om 23:00En haar bandenWat denken jullie?
Dat schiet al op! Hoop voor je dat ze nu toch wel snel gaat bevallen! Hoever kan haar staart al naar boven?
Biancaa schreef:Dat schiet al op! Hoop voor je dat ze nu toch wel snel gaat bevallen! Hoever kan haar staart al naar boven?Plat over haar rug
Annefleur200 schreef:ik ga nog snel volgen wat een leuke merrie Leuk dat je volgt! En Donna is een schatje
Er is vandaag wel iets veranderd aan haar uier, er komt ook steeds meer vocht uit. Het is soms alleen niet goed in te schatten op een foto hoe groot het verschil is. Ik zal morgen wel even kijken of ik iets duidelijk op de foto kan zetten.
Ik kom zo de camera instaleren en dan hebben we live donna tv:)Voor de volgers is dat niet te zien want camera gaat naar tv