Ik had niet verwacht dat het me zo vreselijk zwaar zou vallen, John komt binnen en roept het is een merrie huh wtf. Alarm is afgegaan hij gaat kijken niks, hij gaat kalveren voeren dat is in/ naast de schuur alarm gaat nog een keer af hij legt de hond vast kijkt en het is er al. Ik heb wel eens andere bevallingen meegemaakt dus ben hier super blij mee, maar had niet gedacht dat het zo'n impact op mij zou hebben en dan heb ik het niet over de bevalling, maar gewoon het geheel. Ik droom over een merrie met een zwart staartje ik wil alleen paarden met zwarte staarten en nu krijg ik er 1, hij valt heel zwaar ik zit te hyperventileren en te janken.
Geniet ervan en laat af en toe de tranen maar stromen .
Shayla
Geplaatst: 04-04-15 07:48
Ze is mooi Mir!
snowdon schreef:
bruinbont Sandra? haha zwartbont x zwartbont was het toch, dan kan dat niet eens LOL
Gefeliciteerd Mirjam!!
Als zwart x zwart ook vos kan worden...Kan het bij mij ook een bruine worden oké ?
Jayney
Geplaatst: 04-04-15 08:25
Gefeliciteerd ze is prachtig! En ik geloof niet in toeval je krijgt wat je nodigt hebt. Dit was Toran zijn laatste geschenk aan jou, het veulen wat je altijd gewild hebt. Laat het over je heen komen en geniet emotioneel worden in deze situatie is menselijk. Geniet van dit mooie geschenk!
Tinkermuts
Geplaatst: 04-04-15 08:53
gefeliciteerd, wat een prachtig meisje, enne lekker janken mir, verdriet om toran komt gewoon ff extra omhoog en hij heeft je twee pracht nakomelingen gegeven, dikke knuffel
jacky2
Geplaatst: 04-04-15 09:58
Gefeliciteerd .... weer een prachtige nakomeling erbij