Hey wat leuk!! Je hebt er 3 nu!! Gaaf!! Oehw ben fan van Jorja, waarom komt ze te koop?? Ben benieuwd hoor!!
mendiee
Geplaatst: 22-02-15 13:12
Balou_lover schreef:
Hey wat leuk!! Je hebt er 3 nu!! Gaaf!! Oehw ben fan van Jorja, waarom komt ze te koop?? Ben benieuwd hoor!!
Jorja hebben we gekocht samen jive met de intensie om haar weer te verkopen zodra jive zelfstandig was.. En we kunnen helaas niet alles houden al zouden we dat graag willen, want ze is zo leuk en lief.
Hee Desiree, lang geleden. Leuk dat je volgt! Hebben jullie helemaal geen welshjes meer? Of heb je TiAmo nog wel. Wat is die gaaf geworden zeg! (Even in je profiel gespiekt)
Caitss
Geplaatst: 24-02-15 13:00
Ik ga een gokje wagen.
Rosa krijgt een merrieveulen (kleur durf ik echt niet te gokken) Dolly krijgt een hengstveulen (een bruin geboren schimmel) Jorja krijgt een hengstveulen (een valk)
Diane_Basje
Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-15 13:21
Caitss schreef:
Ik ga een gokje wagen.
Rosa krijgt een merrieveulen (kleur durf ik echt niet te gokken) Dolly krijgt een hengstveulen (een bruin geboren schimmel) Jorja krijgt een hengstveulen (een valk)
Kijk met jou kan ik praten Caitlin Nu nog gelijk krijgen.
Hai Cynthia! Ja zitten hier genoeg volgers die er een dolle boel van kunnen maken hoor! Onder het motto;"Elke gek zijn gebrek" of "Kwartetten met stoornissen"
Ja die foto van lange jou met inieminie Rumble. Toen moest je erg door je hurken. Knappe vent geworden he?
Ja Dolly's uier. Heeft Mandy vrijwillig haar leven gewaagd voor deze foto... krijg je dit. Weer zo jammer