Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Iris82 schreef:Stomme vraag misschien. Maar zou je dan inderdaad niet beter een stel kneusjes als merries kunnen kopen zodat de hengst hun zeker verbeterd? Of loop je dan weer het risico dat de veulens niet van voldoende kwaliteit zijn?
MarlindeRooz schreef:Iris82 schreef:Stomme vraag misschien. Maar zou je dan inderdaad niet beter een stel kneusjes als merries kunnen kopen zodat de hengst hun zeker verbeterd? Of loop je dan weer het risico dat de veulens niet van voldoende kwaliteit zijn?
Dan zou ik liever voor hele goede merrie gaan zodat het ook daadwerkelijk wat toevoegt aan het stamboek...
geerke schreef:prachtige pony's!Even een vraagje...de merrie van 7 met cushing word gedekt.Ik neem aan dat ze op prascend staat?Wat doet dat medicijn met drachtig zijn?Dat vroeg ik mij af...
danzzz schreef:geerke schreef:prachtige pony's!Even een vraagje...de merrie van 7 met cushing word gedekt.Ik neem aan dat ze op prascend staat?Wat doet dat medicijn met drachtig zijn?Dat vroeg ik mij af...
Even snel mijn vriendje Google gevraagd wat er bekend is over Prascend en drachtigheid... "PRASCEND has not been evaluated in breeding, pregnant, or lactating animals. As PRASCEND is a dopamine agonist, it may interfere with reproductive hormones involved in these groups of animals."
Als de merrie Prascend krijgt kan dat de vruchtbaarheid beïnvloeden. Aangezien de merrie drachtig is lijkt het mij onwaarschijnlijk dat ze Prascend krijgt.
Amandavd schreef:Tsja, naast dat ik het eens ben met de critici, vind ik het persoonlijk nogal kinderachtig om te zeggen dat wanneer men commentaar geeft, ze dit maar op FZ moeten doen? Het gaat hier om jouw topic, dus i.m.o snap ik niet waarom ze dan een heel nieuw topic daar voor moeten openen.
Je weet dat je kritiek kan krijgen, ben dan ook zo volwassen om te incasseren.
Amandavd schreef:Tsja, naast dat ik het eens ben met de critici, vind ik het persoonlijk nogal kinderachtig om te zeggen dat wanneer men commentaar geeft, ze dit maar op FZ moeten doen? Het gaat hier om jouw topic, dus i.m.o snap ik niet waarom ze dan een heel nieuw topic daar voor moeten openen.
xoranlover schreef:Ik ben benieuwd naar je veulens. Maar vraagje he? IH's Dreams Extrema die lijkt veel hoger op de benen te staan op de foto in de openingspost is dat nu zo of lijkt dat?
Lara_Silver schreef:Amandavd schreef:Tsja, naast dat ik het eens ben met de critici, vind ik het persoonlijk nogal kinderachtig om te zeggen dat wanneer men commentaar geeft, ze dit maar op FZ moeten doen? Het gaat hier om jouw topic, dus i.m.o snap ik niet waarom ze dan een heel nieuw topic daar voor moeten openen.
Beetje raar om als enige post even ze proberen om een discussie weer aan te wakkeren die zich allang gekalmeerd heeft.... Lekker nuttig.