Wauw wat een gaaf veulen, en wat Super fijn dat alles goed gegaan is, gefeliciteerd. Vos had ik ff niet aan zien komen, wel erg leuk. Feliciteer ook je zusje. Misschien leuk om haar naam in naam vh veulen te verwerken of heb je al een naam? Ik kijk uit naar droog fotoos
Laatst bijgewerkt door Tinkermuts op 29-03-15 07:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb een paar droog foto's let niet op de stal die is nat op de foto door de bevalling, gister avond is er nog een heel pak droog vers stro in gegaan, nu zit er weer een nieuw pak stro in.
Hij is nog geen dag oud, maar ik kan nu al zeggen dat het een ontzettend mensgericht dier is, heel nieuwsgierig en een beetje brutaal, wat dat betreft exact Toran. Moet ook wel zeggen dat het me al heel wat tranen heeft gekost ik heb het er best moeilijk mee wat mis hem toch.
Dat je hem mist kan ik me heel goed voorstellen . Soms is het leven oneerlijk. En nu met de geboorte van zijn veulens komt het gemis natuurlijk sterk terug. Volgens mij zit Toran met een brede glimlach naar het veulentje te kijken vanaf hierboven. Nee geen zwartbonte zoals jullie eigenlijk hadden verwacht maar hij heeft jullie een mooi getekende vosbonte gegeven.
Ik heb het al een paar keer gezegd: het is een heel mooi vosbont gekleurd veulentje.
Wat is hij geweldig getekend, ik ben in Love hoor. Ik ken het gevoel mir, had ik bij ike van san ook, z,on gemis. Lekker je tranen laten gaan, dikke virtuele knuffel van mij voor jou.
Bear95
Geplaatst: 29-03-15 11:28
Zo wat een mooi ventje! Hij heeft er een mooie verassing van gemaakt, hij gaat in de voetsporen van zijn vader treden!