Vandaag een echte mijlpaal, 100 dagen drachtig!!!!!!!
Even gekopieerd:
Dag 100: Het veulen is zo groot als een kat, hij meet 17,80 cm en weegt 373 gram.
Het wordt al echt wat nu
Zinzi_jewel
Geplaatst: 05-08-14 09:10
Ik volg ook . Bij jou merrie past wel klassiek bloed Even off topic maar ik verwacht een Gelders veulen uit een Ahoy merrie en Chablis ( upperville x Zepp ) als vader van baby . Met hopelijk hetzelfde resultaat als jij voor ogen hebt
hi hi baszo, gelukkig verschillen smaken, ik hou van vos . Maar voor de afwisseling in mijn vossenfamilie zou een donkere ook welkom zijn natuurlijk (vos is als het goed is zelfs onmogelijk uit deze combinatie).
Dank je Deetjeeuh!
Fotsy
Geplaatst: 20-08-14 21:12
ze ziet er echt goed uit, toch ook net als mijn merrie van het zwaardere type.
Ben benieuwd wat er uit komt, we kunnen beetje gelijk aftellen.
Joeppower
Geplaatst: 20-08-14 21:25
Ik volg ook!
Ik heb helemaal geen verstand van Groningers maar ben heel benieuwd naar het veulen, vind vader en moeder heel gaaf
Fotsy dat scheelt echt weinig, kunnen we mooi samen in spanning zitten straks! Als ik 11 maanden en 5 dagen tel kom ik op 2 april en "gewoon" 11 maanden op 27 maart.
leny_bella wees welkom, hoe meer zielen, hoe meer vreugd
Ik ben erg benieuwd hoe de nakomelingen van de a.s. vader van mijn veulen het vandaag op de nationale keuring van het Groninger Paard hebben gedaan!
Fem
Geplaatst: 23-08-14 22:01
Maistro Polo (het veulen wat vriendin en haar oom hebben gekocht) is vandaag NL kampioen (veulens) geworden!
Laatst bijgewerkt door Fem op 23-08-14 22:03, in het totaal 1 keer bewerkt