Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DianneM schreef:zo op pagina 1 geboren worden kan niet meer en twee ook nietHier ook even reageren, dan blijf ik bij hahah
om op de uier discussie terug te komen: een paard heeft in mijn optiek 1 uier met twee melkklieren en elke melkklier heeft 1 speenEen kat bijvoorbeeld heeft ook maar twee melkklieren en veel meer spenen. Een koe heeft 1 uier en 4 melkklieren met elk 1 speen. schapen en geiten hebben ook allemaal 1 uier
Robin_S schreef:CrazyCat schreef:Jongens links boven een topic naast de tekst Abonneer staat een knopje. Als je die indrukt dan volgje het topic weer.
Als iedereen schrijft ik volg weer dan zitten we vanavond aan topic nummer 3
Dan zou het hier maar een stille boel zijn, toch?
xAnthea schreef:Robin_S schreef:
Dan zou het hier maar een stille boel zijn, toch?
Ja, maar straks komt er hier een modbreak omdat die 'ik volg' berichtjes eigenlijk niet mogen. We willen het topic niet op slot, toch?
Robin_S schreef:xAnthea schreef:Ja, maar straks komt er hier een modbreak omdat die 'ik volg' berichtjes eigenlijk niet mogen. We willen het topic niet op slot, toch?
Bij mijn weten zijn 'ik volg ook weer/ik ben er ook weer bij'-berichtjes bij het openen van een vervolgtopic niet verboden. Dat zou althans het eerste zijn dat ik daarvan hoor hier op bokt.