@ Percy en Welmoed: op de foto lijkt het inderdaad dat ze verschillen in grote, maar eigenlijk zijn ze even groot. Ik zal nog eens duidelijkere foto's trekken. Nitouche is wel slanker en eleganter gebouwd dan Nabelle.
@Jikkee en Mondy: Welkom! tof dat jullie meevlogen
@Betadine: dankuwel!! Nu hun winterhaar weg is zien ze er alweer stukken knapper uit
@ Ketaki: Ja ik heb een zelfgemaakte site, is niet echt professioneel haha maar daar kan je wel al de meeste paarden terug vinden Ik heb nog wat werk aan de site maar hier is alvast de link: http://vdstables.weebly.com
Hallo iedereen, vandaag zitten we op dag 324. De merrie haar uier was weer iets minder geworden maar is sinds vandaag weer aan het vullen. Heb het gevoel dat haar banden slap zijn (zal foto plaatsen) en ze schuurt haar staart. Hier de foto's:
Ketali: merrie zit vandaag op dag 326 dagen. Uier is redelijk vol gelopen maar nog geen harsdoppen.. Ze schuurt de staart wel en haar banden zijn volgens mij volledig los. Ik zet haar s nacht voor de zekerheid op stal ze heeft sinds gisteren ook 24/24 birtharm aan. Ben benieuwd wanneer het veulentje komt, jammer dat dat niet te voorspellen is Morgen is mijn verjaardag, dus zou wel leuk zijn maar ik denk dat ze het wel nog even ophoudt
Was haar net even in het oog aan het houden en zag dat ze plaste maar in kleine beetjes. Weet niet of dit een teken van iets kan zijn? Voor de rest is ze wel rustig.