Lief hoor die reakties. Zal het haar in dr oortje fluisteren. Haar karakter.. tja, ze is slim, en vertrouwd je niet zomaar. Als de da is geweest is ze een dag pissed en keurt ze je geen blik waardig. Maar... ze is omkoopbaar Kom je met een vreemde de wei in of bij dr stal kijken vertrouwd ze het ook niet. Er is dus zeker wel wat gebeurt in dr verleden. Of in iedergeval niet aan een band gewerkt. Denk zelf zoiets als alleen maar in handen geweest als de hoefsmid kwam of zo. Verder is ze lief zal niet schoppen of bijten, al wil ze je heel graag terugkrabbelen Maar dat heb ik liever niet. Of ze bereden is betwijfel ik. Ik wou dr pas met regen een deken op doen, maar dat kostte ietwat moeite en uit veiligheidsoverwegingen heb ik de buikriempjes maar niet vast gedaan. Ze stond nl in de wei. Maar ook in die situatie laat ze het gebeuren als je wat aandringt. Verder heeft ze (momenteel) een hekel aan haar staart te borstelen, dat vind ze maar niks. Ik dwing haar nog tot weinig, laat maar, komt wel.
Majabeestje
Geplaatst: 25-04-14 22:32
Klinkt als een bijzonder meiske die ongetwijfeld dingen heeft meegemaakt in haar jonge leventje. Fijn dat ze bij jou een plekje heeft en ze hopelijk het vertrouwen in mensen wat terug kan krijgen. En dan tzt een blijvend huisje kan vinden:)
Jeetje Dublin was in het begin ook zo, heel angstig en wantrouwend en inderdaad geen vreemde mee de wei in want dan kreeg ik hem niet te pakken. Was ik alleen dan kwam hij zelfs naar me toe, gewoon doorgaan zoals je nu doet dan komt het goed! Ze ziet er echt super uit hoor, ze is echt heel erg leuk! Ik nam wel af en toe mensen mee zodat hij er aan went, het gaat nu al veel beter en ik kan hem gewoon halen. Als ik echt vreemde meeneem en dan vooral mannen dan draait hij zijn kont weer toe in de stal en krijg ik hem niet te pakken maar dat is de laatste 4/5 maanden maar 1 keer gebeurd. Als ze zometeen haar veulen heeft en dat veulen weer wat ouder is kan je langzaamaan aan het werk en er ook spieren bij kweken, je bent echt goed bezig!
euh.. ze doet t niet... haha, ze wil niet delen denk ik... Gister lag ze in het weiland dus ik loop er naartoe, voorheen stond ze dan snel op, nu bleef ze liggen.. en maar keunen en zuchten.. dus ik xtra allert maar nee hoor.. ze vertikt t gewoon hihi. Uiers zijn weer iets voller..maar ja nog geen echte melkbarren.. we wachten gewoon verder
Ik heb dr net weer op stal gezet. Het regent hier lekker door. Maar een baby showen is er nog niet bij. Ik zei net nog tegen haar.. als je nu eens lekker wil liggen moet je dat veulen eruit gooien
Is al leuk opgeknapt zeg! Ben benieuwd naar wat daaruit komt! Ik hoop dat ze t snel uitpoept! Go penny!
pipo
Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-14 18:30
FahyaFemke schreef:
ooohh Penny die ken ik een beetje wat leuk! Spannend hoor, ben ook erg benieuwd wat er uit komt!
Hee wat leuk! Ik was vandaag beretrots op Penny. Ik had gister wederom luisjes gespot dus haar gelijk behandeld. Die rommel is vettig en ik heb het dit keer ook in dr manenkam gedaan dus vandaag borstelbeurt want die manen zagen er niet uit. Haarwilde lokken groeien lekker na het knippen/trekken van de klitten bij de vorige eigenaar (nee niks negatiefs over haar, wijf met een hart voor dr paardjes!) Ik heb zelfs Penny's voorvoetjes mogen optillen en dr sokken kunnen kammen. Ook de staartwortel mogen kammen. Iets waar ze een vreselijke hekel aan heeft , staart borstelen. Dus.. helemaal blij vandaag!!! Nu nog een veulentje