Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

anneliesdj schreef:Appie's hebben vaak een zuinig bespierde hals.
Maar wat een leuke combi, ben heel benieuwd.
Waar hoop je op dat het wordt, ga je voor pintaloosa?
Waar wil je het veulen in laten schrijven?
anneliesdj schreef:Appie's hebben vaak een zuinig bespierde hals.
Appaloosa is alleen een kleur, dus zegt weinig tot niks over de bouw. Ik weet niet of ST de vader van dit dier kent? Die heeft een onwijze hals en stamt af van de knabstrupper. Dat is een wat barok paard. De Amerikaanse appaloosa zal wel anders zijn kwa bouw, maar dat is bij deze merrie niet van toepassing
paardjes123 schreef:anneliesdj schreef:Appie's hebben vaak een zuinig bespierde hals.
Appaloosa is alleen een kleur, dus zegt weinig tot niks over de bouw. Ik weet niet of ST de vader van dit dier kent? Die heeft een onwijze hals en stamt af van de knabstrupper. Dat is een wat barok paard. De Amerikaanse appaloosa zal wel anders zijn kwa bouw, maar dat is bij deze merrie niet van toepassing

Ondertussen komen we al steeds dichterbij, nog zo'n 2enhalve maand te gaan
Foto's komen er dus vanavond ergens op.

pradadaan schreef:Gaat snel dan ineens he
Evita vind ik erg leuk! Emir spreekt mij totaal niet aan maar het is natuurlijk niet mijn veulen![]()
Moet het met een E beginnen of wil je dat graag?

) zou het zeker mijn prins worden
ik ben echt van de lange chique namen. Ik heb bijvoorbeeld Prada (zij hete toevallig al zo) en Giverny D. En als Giv ooit een veulen krijgt heb ik daar ook al namen voor 
pradadaan schreef:Ja mijn smaak is totaal anders als die van de meeste mensenik ben echt van de lange chique namen. Ik heb bijvoorbeeld Prada (zij hete toevallig al zo) en Giverny D. En als Giv ooit een veulen krijgt heb ik daar ook al namen voor
Maar als emir je zo aanspreekt zou ik zeker bij je eerste keuze blijven
toch is het wel een hele leuke naam haha